Wednesday, October 15, 2014

Hari Jubah di UUM (Part 1)

Salam my ADORE yang pasti Aku nak bagitau semua ADORE yang Aku sangat excited sebab aku akan berKONVO pada 12.11.2014 bersamaan hari Rabu lor.. Huhu..Ramai gak la xpuas hari disebabkan kami nie PJJ jadi terkena la hari tue KONVO..Tapi bagi aku yang SURI RUMAH nie..haha..xde apa sangat dirisaukan cume risau MR.DD aku la nak uruskan cuti,flight dan tempat tinggal lagi..hahaha..Semakin dekat hari dengan KONVO makin berdebar2 la..Aku tunggu dekat setahun tau..Nak KONVO..punya la lamaaaa..Adoiyayayayya..       KONVO UUM setahun sekali..Aku habis belajar bulan 11 tahun 2013. Dan bulan 11 tahun 2014 baru konvo.Bagi aku sangat la meletihkan..sebab nak kena simpan duit bagai..Kalau x, boleh je duit tue buat benda lain.Pk nak bayar PTPTN lagiii...52k tau..Maklum la SWASTA la sangat...Kolej aku kiranya kerjasama ngan UUM ler...Tue je info setakat nie..Nanti aku UPDATE lagi...Nak tgk TV nie..cerita SANA AY IKAW NA NGA...sekian.

No comments:

Post a Comment