Sunday, March 22, 2015

Honeymoon or Babymoon??? Jakarta & Bandung (Part 2)



Hotel Zodiak ditengah-tengah kota Bandung...Tempat kami beradu selama 5 hari 4 malam...Sangat selesa dan sangat luas untuk kami berdua...Cantex pun cantexxxx..Husband sangat berpuashati..Me tooo (^_^)



Nie mula-mula dekat sampai ke Puncak,korang akan nampak sign board nie. Sakan tangkap gambar walhal xmasuk lagi tempat kawahnya.Aku guna perkhidmatan bergambar dekat sne...1 keping Rp10 000 (Rm3 la lebih kurang) tapi aku ambik 2 gambar.1 gambar kecik dan 1 lagi gambar yang ada 4 gambar dalamnya. Sejuk giler,aku ingat biasa2 je.nasib aku baik sebabnya aku bawak sarung tangan yang aku pakai g ice skating dlu..huhu.tapi sweeter aku nipis je..sadis betull..apa lagi,pegang tangan husband lagi la macam Ais..hahaha..
Gambar last dalam bilik..Nak balik dah wehhhhhhh...topi tue baru Rm5 beli semalam ngan barang-barang baby,buat kenangan kan.. Husband xla suka sangat pakai topi tapi boleh la..huhu...But i miss this room okkk..muaxxcikedd...

p/s:nnt aku upload lagi gambar ye,aku nak masak tengahari nie.husband nak balik dah.nntkan Part 3..Love from Indonesia..(Soul Hazel)


No comments:

Post a Comment