Saturday, June 21, 2014

Taiping & Ipoh,Perak(Part 1)

Tv pon adooo... :)
Salam ADORE...Aku sangat excited sangat g Perak... Why??? huhu..Becoz nak jumpa my DD at there(Taiping) ! So Aku g 4 orang with my kawan (Ruby,Kueya & Ekin)... Perjalanan tak rasa penat sangat sbb aku ada kawan-kawan yang Pro bawak kereta, drift la katakan..huhu..Aku sampai ke Perak dalam pukul 4 lebih dan my DD Call nak ambik dia dalam pukul 7 lebih di Kem tempat dia kursus.. Kami datang sini ada tujuan..MENYIASAT..huhu..sambil minum air aku menyelam la..jumpa Husband..So kami tido di hotel Tune at Taiping... Tgk banner punya la murah RM68 tup.tup.tup..waktu nak daftar dia cakap RM108... so u all bayangkan..perbezaan harga..harga tue sebenarnya hanya untuk 10 orang yang terwal check-in di Hotel tersebut..huhu..tertipuuuuuuuu..waaa...tapi sebab dah malam dan rasa rugi la check-in lambat jadi so nak xnak kami decide untuk ambik jugak a hotel... kami menginap 3 hari 2 malam.. :)
Di dalam bilik Hotel Tune

No comments:

Post a Comment