Sunday, June 1, 2014

Sebulan selepas bernikah

Assalammualaikum...Mungkin tak ramai yang mengenali diri ini... Cume cukup Anda semua kenali saya dengan apa yang Anda baca di dalam blog ini... Saya buat blog ini kerna kasihkan suami yang baru saya dinikahi sebulan yang lepas. Ini entah blog keberapa saya buat dan ini coretan pertama saya didalam Blog ini pada 10 June 2014 (Ahad) supaya beliau (DD) dapat baca apa yang saya coretkan didalam blog ini. Ini kerna tugasnya yang membuatkan kami sering berjauhan dari sejak mula-mula mengenalinya sehingga kini,Tipulah kalau saya cakap saya tidak sedih mengenangkan semua ini. Blog ini juga untuk saya tuliskan mengenai kehidupan yang saya pernah lalui dari dulu dan kini selagi Allah masih memberi saya pinjaman detik nadi serta nafas ini... (Soul Hazel)
Outdoor di Pekan Pahang

No comments:

Post a Comment